24 Mayıs 2013 Cuma

İlk yazı ve tanışma

Artık benim de bir bloğum oldu.
Bu fikir ne zaman aklıma düştü diye düşünüyorum.
Aslında önce kendimi tanıtayım neden Expat Anne diyorum kendime. Aslında expat olan ben değilim ki eşim. Ama eşimle ve 2 çocuğumla birlikte İstanbul'dan ayrılıp hiç tanımadığımız bir ülkeye, Macaristan'a geldik. Bu beni de expat yapar, değil mi?
Şimdi blog kurma fikrine gelince, 10 yılı aşkın bir çalışma hayatından sonra evde oturmaya başlayınca gerçekten ne yapmak istediğinizi sorgulamaya başlıyorsunuz. Benim yapmak istediğim ise yazmak. İşte tam da bu nedenle blog yazmaya başladım.
Bundan sonra her konu hakkında yazacağım. Expat aile olarak tecrübelerimizi, 2 çocukla geçen mücadelemi, çocuklarımın kendi dilinde olmayan okullarda yaşadıkları maceraları anlatacağım.
Haydi başlayalım....

1 yorum:

  1. blogla başlar kitapla biter. sende var o yetenek. hadi görelim seni :)

    YanıtlaSil